Keresés


Elérhetőség

Álmaim szép történetei

E-mail: sonic@citromail.hu

5SOS-4. rész

2014.10.28 21:00

4.rész~Viszlát Bella!

Doboltam otthon.Sosem tudtam megcsinálni,hogy feldobom a dobverőmet,az megpördül a levegőben és én elkapom.Nem jön össze...

*Throwing rocks at your window,at midnight.You mad me in your backyard that night....* hallom.Csörög a telefonom.Jól megijettem.Pont a levegőben volt a dobverő.Ráesett a fejemre.
-Halló!

-Szia Christina!

-Luke?

-Igen...Át tudnál jönni?

-Miért?Éppen dobolok.

-Fontos lenne.

-Telefonba nem lehet?

-Nem!

-Jól van!Megyek.

 

Fél óra múlva...

 

Csengetek...Luke ajtót nyit.

-Szia!-mosolyog.

-Szia!Nos...mi az a 'fontos' dolog?-lépek be az ajtón.-Szia!-húzom tettetett mosolyra a számat Bella felé.

-Szia.-legyint

-Szóval....Miért nem szóltál,hogy betörtek?!-támad le Luke.-Egy SMS olyan fárasztó lett volna?

-Mi?Nem láttad az SMS-t?Én küldtem neked is és Calum-nak is!

-Igen?És mivel tudod bizonyítani?!

-Ezzel-nyújtom a mobilomat-:

Szia Luke!

Tudod......ma reggel betörtek hozzám.Angela-ék találkozunk,hogy megbeszéljük a részleteket...Ha akarsz eljöhetsz!Sőt annak kifejezetten örülnék!:)Csak 12:30-ig érj oda!

Üdv,

Christina:)

                                                                                                                                                                                                             Tegnap,11:50

-De....Én....

-Igen?

-Nem....kaptam...

-Mit?

-Én nem kaptam ilyen üzenetet!-mentegetőzik

-Pedig itt van!!

-Látom!De nézdd meg!-És felém nyújtja a telefonját.

-Méghogy nem kaptál!-mutatom meg az üzenetet a telefonjában.

-Ez meg?Mi?De...Én...nem...

-Most csalódtam benned igazán!-majd kivágódok az ajtón és köszönés nélkül távozom.

Angela-nak megígértem,hogy átmegyek,de annyira feldühítettek a történtek,hogy inkább haza mentem.El kezdtem dobolni.A 'pörgést' gyakoroltam.És erre megszólal a csengő.Kivánszorgok az ajtóhoz,kinyitom.

-Csá!Mért nem jöttél még?

-Csá!Bocsi,de...Tudod mit?Gyere be...Odabent elmondom...

-Oké.

Majd odabent elmeséltem az egészet...

-...és utána haza jöttem.Doboltam.És aztán jöttél...

-Nem vezettél le ebből semmi gyanúsat?

-Nem...Kellett volna?

-Mondjuk mi van ha Bella elolvassa a tőlünk kapott üzeneteket...És ha valami nem tetszett,akkor nem mutatta meg Luke-nak...

-Biztos?

-Nagyon...biztos....

-Már megint ki az?-háborodok fel a csengő hallatán.

Kinyitottam az ajtót és megdöbbenve láttam,hogy Luke áll előttem elszégyelt arccal.

-Szia.-mondja.

-Mit akarsz?-'köszönök'

-Bella mindent elmondott...

-Tessék?

-Elmondta Bella,hogy azokat az üzeneteket,amiket tőletek kaptam megnyitotta és kitörölte...De az utolsót elfelejtette...

-És a hívásaink?

-Azokat is ő utasította el...És berakta a 'téves hívás volt' szövegét...

-És ezzel mit akarsz mondani?

-Hogy végig igazad volt Bella-val kapcsolatban...

-Khm...

-Mi a baj?

-Nem csak nekem...Mindenkinek igaza volt!

-Bocsánat...

-Miért kérsz bocsánatot?

-Mindenért...Hogy nem hittem nektek...Hogy úgy nézett ki mintha hazudtam volna...Meg úgy minden elhanyagolást...

-Én megbocsátok...NEKED!Calum ezzel nem kért elnézést...De az más tészta,hogy a többiek mit mondanak...

-És ha azt mondom,hogy szakítottam ezek után Bella-val?

-Ha igaz,akkor mindenki megbocsát!

-Köszönöm!

-Mi köszönjük!-nevetem el magam.-Nem jössz be?Itt van Angela...Tőle máris bocsánatot kérhetsz!-kaccsintok.

-De!

Hát igen...Minden jó,ha a vége jó....De még nem minden jó...Calum még nem jött rá,hogy mindkét lány csaló!De legalább Luke-kal kibékültünk!Mostmár szentebb a béke,mint bármikor!Reméljük Cal is hamar rájön és Kate-nek is viszlát!Calum az összes üzenetet látta és ő nem válaszolt rájuk és ő utasította el a hívásainkat is...Hogy miért?Kate miatt,aki hazudott rólunk...

 

Álmaim szép történetei©