Keresés


Elérhetőség

Álmaim szép történetei

E-mail: sonic@citromail.hu

5SOS-2.rész

2014.10.23 17:14

2. rész~Irány...HAZA!

A turnénak vége.Sok szép helyet láttam,például Budapest vagy Athén,de nem volt élvezetes Luke és Calum nélkül.Bizony,nélkülük.Az a két csaj csak a koncerteken hagyták magukra.Minket,az IGAZ barátaikat inkább ellenségnek gondoltak.És csak azért,mert egyikünknek sem volt szimpatikus egyik lány sem!(!!!!!!!!)
Már a reptéren voltunk,1 óra múlva indult a gépünk haza...Kezdtem furcsálni,hogy a "szerelmesek" nem búcsúznak!Meg akartam kérdezni Michael-t vagy Angela-t,de inkább megoldom magam!Ha azt akarod,hogy jó legyen,csináld magad!Így hát odamentem Luke-hoz,és elkezdtem:
-Szia Luke!Mondd csak...Nem kéne búcsúzkodnotok?
-Miért búcsúznánk?
-Mert el kell vállnotok egymástól!!!
-Dehogy is!Emlékszel??Egy általánosba,egy OSZTÁLYBA jártunk,SYDNEY-BEN!!!!
Olyan hülyén éreztem magam mikor ezt a szemembe mondta Bella.
-Persze,persze...El is felejtettem...
Majd megfordultam,és elmentem onnan.Leültem az első székre a váróban.Rákönyököltem a térdemre,tenyerembe süllyesztettem az arcom.
~Én hülye!!!!Hogy felejthettem el?!Vajon Ashton-ék is tudják?Volt nekik ennyi eszük?Vagy mindjárt jön valaki és megkérdi tőlem,hogy miről beszélgettem Luke-kal?~gondolkodtam.Majd felnéztem.'Gondolkodó pózba' helyezkettem,de akkor megláttam Micheal-t,hogy felém közelít.
~Nah!Most kiderül mennyire sötét vagyok ehhez...~gondoltam.
-Hé!Te meg mit ülsz itt egymagad?Ma megszabadulunk végre Bella-tól és Kate-től!Visszakapjuk a(z) 5 Seconds of Summer másik két tagját!!!Ezt meg kell ünnepelni,de nélküled kevesen vagyunk!
~Húúú....Ezért aggódtam??Ők sem jöttek erre rá!!!Ez az!
-Várj!Mit beszéltél te Luke-kel és Bella-val?
-Megkérdeztem,hogy miért nem búcsúzkodnak.
-És miért?
-Mert mindkét csaj Sydney-ben lakik!!!
-MI???!!!
-Rosszul hallassz?És kérlek ne kiabálj!Az egész váró minket néz!
-Bocsi...-folytatta szinte suttogva.
-Azt hittem ti tudtok róla.
-Hát nem...Most mi lesz?Sose akadnak le rólunk?
-Nem hiszem...
Amikor leszálltunk Sydney-ben,rögtön haza indultam.Haza felé menet beugrottam Amy-ért.Csalódottan nyitottam ki az otthonom ajtaját.
-Otthon,édes otthon!
Mivel senkit sem akartam látni,bezárkóztam,és lefeküdtem aludni.Reggel egy kellemetlen meglepetésre ébredtem....


Álmaim szép történetei©