Keresés


Elérhetőség

Álmaim szép történetei

E-mail: sonic@citromail.hu

5SOS-8.rész

2014.11.15 18:24

8. rész~A régiúj barát

Egymásra néztünk,és már tudtuk a választ....Legalább is azt hittem.Míg én Ashton-re vagy Luke-ra gondoltam a többiek azt akarták,hogy ÉN menjek be.
-Miért én??-kérdeztem értetlenül.
-Mert...csak...Menj már!!!-küldenek az orvos után.
-Jól van...-egyeztem bele.-De ha kijövök,akkor elmondjátok,hogy miért nekem kellett bemennem!Oké?
-Oké!
 
Odaléptem a kezelőorvoshoz és közöltem vele,hogy én megyek be Michael-höz.Mivel az alatt az egy hét alatt minden nap bejöttünk hozzá,ezért tudtam hol a szobája.
Benyitottam.Michael észrevett,de nem ismert fel.Az ágya mellett van egy szék.Odasétáltam és leültem mellé.
-Szia!-köszöntem.
-Szia.Te ki vagy?-kérdezte,éreztetve,hogy nem emlékszik rám.
-Christina vagyok.Az egyik legjobb barátod.
-Tényleg?
-Igen.Komolyan nem emlékszel...semmire?
-Nem...
-Azt mondta az orvosod,hogy "csak" részleges emlékezet kiesésed van.Tehát valamire csak emlékszel.
-Igen.Arra emlékszem,hogy egy erdőben sétáltam,felbuktam,itt éreztem egy ütést és minden elsötétült.-mutatott a fejére,ahol be volt kötve.
-Az nem sok...De legalább megtudtam,hogy hova tűntél...
-Miért?Mi történt velem?
-Egy kicsit összevesztünk...Gondolom,ezért mentél ki az erdőbe...
-Min veszekedtünk?
-Csak vitáztuk...Ez nap,mint nap előfordul.Akkor azon vitáztunk,hogy szerinted nem itélik el Victoria-t,de én szinte biztos voltam benne,hogy elítélik.
-Ki az a Victoria?
-Victoria Scott.Tudod...Betörtek nálam,de először nem tudtuk még azt se hogy nő volt-e vagy férfi.Először mikor találkoztunk nem tűnt gyanúsnak.És éppen a Victoria-val kapcsolatos ügyről volt szó azon a tárgyaláson,ahonnan eljöttünk a vitánk előtt...
-És elítélték?
-Szerencsére 2 év börtön bűntetést kapott,a kiderült előző bűntettei miatt.
Ám sajnos lejárt az időm:egy dilinkolás jelezte az időm lejárását.
-Úgy tűnik lejárt az időm...Mennem kell...Szia!
-Rendben...Szia!Holnap is eljösz?
-Igen...