Keresés


Elérhetőség

Álmaim szép történetei

E-mail: sonic@citromail.hu

5SOS-7.rész

2014.11.10 18:36

7.rész~Elveszett emlékek

*Michael szemszöge*

 

Christina-val rengeteget vitázunk.Hogy miért azt nem tudom.Hiszen 3 napnál tovább nem birnánk ki egymás nélkül,úgy összenőttünk...A viták nagyrésze után elmegyek a közeli kis erdőbe.Amikor ott vagyok kitisztul a fejem és azt sem tudom,hogy min kaptunk össze...

Most is ebbe az erdőbe mentem.Leültem a kedvenc 'gondolkodó' kövemre.Nem tudom hogy meddig lehettem ott,csak egyszer eszembe jutott,hogy ma 3 órára oda kéne érnem Angela-ék.Keresni kezdtem a mobilom,hogy megtudjam mennyi az idő,de nem találtam meg.Tutira otthon hagytam.El is indultam haza,nehogy aggódjanak értem,ha már 4 óra is elmúlt.Csakhogy hirtelen megbotlottam valamiben,elestem,majd a fejemen érzett ütés után minden elsötétült...

 

*1 héttel később...*

 

Mikor szemeimet kinyitottam egy fehér szobában találtam magam,melyet egy monoton gépi sípolás töltött be.Néhány pislogás után szemeim megszokták a vakító világosságot.

-Hol vagyok?-dörzsöltem meg szemeimet.

-Ohh,jó reggelt Mr. Clifford!Hogy érzi magát?-kérdezte ahogy észre vette ébredésem egy fehér köpenyes férfi.

-Jól vagyok,csak fáj a fejem.Ki maga?

-Mr. Cook vagyok,a kezelő orvosa.Feltennék önnek néhány kérdést,hogy ellenőrizzem minden rendben van e.

-Rendben.

-Emlékszik a nevére és,hogy mi történt magával?

-Nem...Annyira emlékszem,hogy az erdőben sétáltam és elestem...

-Arra emlékszik,hogy került az erdőbe?

-Nem.Nem emlékszem,és arra sem hogy ki vagyok...

-Valószínűleg részleges emlékezet kiesése van.A barátaira emlékszik?

Szomorúan ingattam a fejem,mivel rájuk sem emlékszem.

-A barátai végig itt voltak ön mellett...Ha úgy gondolja beengedhetem valamelyiküket pár percre,közben hátha eszébe jut valami a múltjáról.

-Rendben van...-egyeztem bele.

...............................................................................................................................................................................................................................

-Megyek megiszom egy kávét!Christina,neked is hozzak?-kérdezte tőlem Calum.

-Igen kérek.

-Várjatok!Ott jön Michael kezelőorvosa!-szólt utánunk Ash,aki észrevette Michael kezelőorvosát.

-Történt valami doktor úr?

-Igen!Jó hírem van önök számára!Michael magához tért!

Nagyon megkönnyebbültünk,és ezer kérdésünk volt...

-Hogy van?-Tette fel a kérdést Luke.

-Az állapotát tekintve kielégítő,de sajnos nem emlékszik semmire...

-És ránk emlékszik?-kérdezte Angela.

-Sajnos nem.

-Hogy lehet az,hogy nem emlékszik ránk???

-Valószínűleg részleges emlékezet kiesése van...

-Bemehetünk hozzá?-kérdeztem aggódva.

-Ez nem volna a jelenlegi állapotában jó ötlet,mivel túl gyenge és össze van zavarodva,de egyikőjüket beengedem egy pár percre,hátha segít a találkozás valami emléket felébreszteni.Nos melyikőjük megy be hozzá?

Egymásra néztünk,és már tudtuk a választ....