Keresés


Elérhetőség

Álmaim szép történetei

E-mail: sonic@citromail.hu

5SOS-6. rész

2014.11.07 19:34

6.rész~Sok(k)

Dél van.A tárgyaláson ülök.Egy csomó embert meghívtak.Még Michael-ék is itt vannak!De,hogy miért azt nem tudom.Ők csak nem voltak.

-Mint tudja itt mindenki 2 héttel ezelőtt Christina Cooper házába betörtek.Hosszú nyomozási folyamat után kiderült,hogy ki az elkövető!

-Ki lehet az?Ki lehet az?-hangzik a tárgyalóteremben.

-Csendet kérek!A gyanusítottunk Victoria Scott!

-Micsoda?-pattanok fel.-Victoria?Dehát...Azt mondta...hogy...jó barátunk...hogy lehet ez??

-Victoria ujjlenyomatai voltak a késen és a hajszál amit találtunk az is a DNS teszt szerint Victoria-é.

-Az nem lehet!

-De!Lehet!Én voltam!Beismerem!-vállalja Victoria.

-De...Miért?

-Emlékszel Peter Howard-ra?

-Igen.

-És arra,hogy egy évig jártatok?

-Igen.

-Tudod...még akkor megesküdtem,hogy megbosszulom!

-Mit?

-Hogy te magadnak akartad,pedig tudtad,hogy szerettem!

-De...Én..nem tudtam!

-Elég legyen!-Csitít le minket a bíró.-Holnap tárgyalást rendelek el Victoria sorsa felől!És ezzenel ezt a tárgyalást berekesztem!

 

Még ott van a nap hátra levő része...Michael-lel volt egy kis vitám...Angela-ék találkoztunk,de Michael nem jött még...Már a szokásosnál többet késik!

-Felhívom Michael-t!-jelentem ki és nyúlok a telefonomért.-Nem veszi fel....-mondom amikor már a hangposta jelentkezik.

-Szerintem menjünk el és nézzük meg,hogy otthon van-e egyáltalán!-javasolja Angela.

El is mentünk Michael házához.Nekem van kulcsom ahhoz a házhoz,mivel anyám halála után 2 évig ott laktam Mikey-vel és anyukájával.

-Nincs nyitva!-próbálja kinyitni Ash az ajtót.

-Vigyázz!Van kulcsom.-tolom alrébb Ashton-t.

-Honnan?-néz rám döbbenten Ash.

-2 évig itt laktam és miután elköltöztem nem dobtam ki a kulcsomat.Tudod...ilyen helyzetekre tartogattam...

Belépünk és sehol senki.

-Szóval ezért nem vette fel!-mutatok rá Michael mobiljára.

-De hol van?-kérdi Angela,mintha én tudnám.

-Fogalmam nincs!

 

Aznap este csak azon gondolkodtam,hogy hova mehetett.Az összes kikötőt és repteret bejártuk,nehogy véletlen elhagyta volna a kontinensországunkat.De egyik biztonsági felvételen sem volt és a biztonsági őrök sem látták.Vajon hova tűnt?...