Keresés


Elérhetőség

Álmaim szép történetei

E-mail: sonic@citromail.hu

5SOS-5. rész

2014.10.29 12:39

5. rész~Újra az egész...vagyis majdnem


2 héttel később...

 

Michael-ék voltunk.Éppen a turnéról volt szó,amikor csengettek.

-Megyek megnézem ki az!-pattan fel Mikey.

Az ajtóban Calum állt,aki már 2 hete nem jár még próbára sem.

-Lám,lám!Mi szél hozott erre?

-Szia Michael.Bemehetek?

-Gyere csak!Te...sírtál?!

-Nem...

-Hát nem úgy nézel ki...-tessékelte be-Srácok!Nézzétek ki van itt!

-Ki?-nézünk értetlenül.

-Calum!-löki be Michael Cal-t a szobaajtón.

-Jéé...várjunk...Mi a baj?-kérdem Calum-ot,amint meglátom a 'kisírt' arcát.

-Valójában azért jöttem,hogy a bajomat elmondjam...

-Mesélj!

-Az úgy volt,hogy Kate-tel mára találkozót szerveztünk náluk.De,Kate az utolsó pillanatban lemondta a randit.Azt mondta,hogy egy barátnőjével szeretne inkább vásárolni.Én elhittem,de meg akartam lepni,azzal,hogy a házában egy kis 'meglepetéssel' várom...Vettem egy csokor rózsát,egy Milka csokit és megvettem a kedvenc filmjét,amit együtt láttunk még a moziban.Arra gondoltam,hogy amikor hazaér,akkorra a csokor rózsát a legszebb vázájába belerakom,lerakom a TV előtti asztalra,a csokit felolvasztom és otthonról viszek hozzá epret,a DVD lejátszóba berakom a filmet és csak el kell majd indítani.Egyszerűbben miközben a rózsában csodálkozunk közben csokis epret eszünk a TV előtt,ahol egy romantikus film megy.De nem egészen így történt.Ahogy benyitottam az ajtón Kate egy idegen csávóval feküdt a kanapén és azt tették amit én terveltem ki!Csokiba mártott epret ettek,az asztalon egy csokor rózsa,és egy romantikus filmet néztek...És csókolóztak...Leejtettem a rózsát,és erre észrevettek.Kate megpróbálta megmagyarázni,de láttam amit láttam...Én meg szakítottam vele,hátat fordítottam és haza mentem...Otthon azon gondolkoztam sírás közben,hogy milyen igazatok volt vele kapcsolatban!Sajnálom!-tör ki belőle újra a sírás.

-Mi csak nem szimpatizáltuk.Megéltünk volna mellette,de te és Kate teljesen elzárkóztatok!Esélyünk sem volt megismerni.-mondja Angela.

-Csak azért kell bocsánatot kérned,amiért nem szóltál hozzánk...Pedig meg sem bántottunk.-mondtam.

-Sajnálom!Főleg azt,hogy nem hittem előbb nektek!

-Nyugi!Én is átéltem ezt!-nyugtatja Luke.

-Tudom...És utána te is melléjük álltál és amikor ezt elmondtad gorombán elzavartalak...Ezt szégyellem a legjobban!

-Borítsunk fátylat a múltra szerintem!Megtanultad,hogy a barátok sosem hazudnak!És ez egy jó lecke a jövőre!-jelenti ki Ashton.

-Igen!És tudjuk,hogy azért néztél minket ellenszenvesnek,mert elvakított a szerelem.-mondja Michael.

Erre elkezd csörögni a telefonom.

-Ki lehet ez?Este 8-kor?Halló?

-Christina Cooper?

-Igen,én vagyok az!Kivel beszélek?

-Itt a Sydney Rendőrfőkapitányság!A kb. 2 hete bejelentett rablási kísérlettel kapcsolatban szeretnénk,ha bejönne holnap délben egy tárgyalásra.

-Rendben!Délre ott leszek!Visszont hallásra!

-Ki volt az?

-A Sydney Rendőrfőkapitányság!

-Meg van az elkövető?

-Nem tudom.Holnap délre kell menni valami tárgyalásra.

 

Aznap este csak az járt a fejemben,hogy ki lehetett a 'betörő'.Gondolkodtam...Elkezdtem mondani magamban a régi és mostani ismerőseim neveit és elképzeltem magam előtt az arcukat.De még így sem jöttem rá,hogy ki lehet az...

 

Álmaim szép történetei©